And it breaks my heart

Jag är så himla stolt över mig själv, idag var jag på fobiträningen och klarade 7 stick!
Hon är så jävla lätt att prata med, jag kan säga allt till Kerstin. Jag tycker om att hon är så rak och förklarar för mig när jag gör rätt eller fel. berättar hur jag kan försöka lösa problem eller ta vara på en bra situation.

Efter träningen gick jag från mariehem till skolan, det var skönt men nu har jag skavsår.

Jag och Johan har varit och ätit pizza på haga, det var väldigt gott! :) tack snälla du för maten!
Nu ska jag tanka hem Prison Break och kika ifall Heroes avsnittet finns med svensk text, sedan ska jag nog in till Johan och titta på myggan! jag älskar myggan!

I hear in my mind
All of these voices
I hear in my mind
All of these words
I hear in my mind
All of this music

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0