A warm december with you

Oj, dagen har verkligen gått jättefort och det känns som att jag precis vaknat fastän klockan redan är kvart över fyra..
Jag och Robin hittade ett hemligt grupprum där i satt tills lunch, det var mysigt och sånt. Jag läste Schulmans blogg och gjorde lite skolarbete.
Vi har haft Satish idag, han är kanske den bästa engelskaläraren jag någonsin stött på. Kanske för att han själv är engelsk, kanske för att han inte ser oss som barn. Kanske också för att han vårdar respekt som om det vore hans barn. Jag tycker att det är roligt att gå på hans lektioner för man lär sig faktiskt något tillskillnad från många andra lektioner. man måste lyssna på honom annars får man gå ut. man vill lyssna på honom istället för att gå ut. Dessutom hag har funnit en människa som vill gå på engelskalektioner med mig, Cookies cookie!

När vi stod och väntade på bussen idag så brann hela min hjärna, den ville bara falla sönder i små bitar.
Jag hatar visslande människor, små, ensamma människor som sitter i en busskur och visslar.

snart är det kurs!

the walk has all been cleared by now
your voice is all i hear somehow callin out winter,
your voice is the splinter inside me
while i wait...

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0