When life..

Idag har varit en busyday, jag har gått full dag. Fått undan nästan hela filosofitentan osv. efter skolan så gick jag på gymmet till 17.30 och sedan skyndade jag mig att gå och jobba lite innan mamma kom och hämtade mig klockan 18.00. När jag kom hem så somnade jag på direkten, sjukt trött.

Imorgon kommer tomten till Thorén, jag och Robin taggar för fullt!

Jag fick svar på mitt förra inlägg, Nina vill jättegärna köpa hunden till mig men jag tror inte på henne, jag tror att hon bara skrev så för att jag ska vara tyst. Räknina.

Nae, nu ska jag gå och lägga mig, eller hmm.. jag ska hämta usbsladden till min mobil och sedan lägga upp lite bilder här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0