Tårtan på elementet

För den som inte förstår den här underbara bilden så kan jag berätta att Jag, Kicki och K skulle äta en prinsesstårta på skolan. Den var djupfryst och vi orkade inte vänta så Kicki tänkte att man kanske skulle kunna lägga den på elementet eller något, smart tanke. Problemet var bara att den ramlade ner på elementet, plocka upp den då tänker väl ni men jag kan berätta för er mina kära vänner att det var inte det lättaste. Det sitter nämligen en hög glasskiva framför elementet, den är precis i den längd att man inte kan nå ner.
Detta inträffade för 5 veckor sedan, tårtan ligger fortfarande kvar i klassrummet, på elementet, mellan glasrutorna.

image245

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah rolig bild o lite komisk händelse ;)

2007-12-19 @ 06:54:29
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: kicki

vår lilla maskot i klassrummet :)

2007-12-19 @ 21:12:37
Postat av: leman

HAHAHAHA, lek!

2007-12-23 @ 22:06:16
Postat av: K

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!
Så förbannat kul!

2008-01-01 @ 17:14:40
URL: http://jagvetintevadupratarom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0