Takes you to a place of your fantasy

Jag har verkligen tappat fantasin när det gäller denna blogg. Jag önskar att jag kunde skriva sånt som alla vill läsa. För tillfället skriver jag bara om mina dagar men jag vet hur tråkigt det är att läsa, jag avskyr sånna bloggar som man inte får läsa något roligt i. "imorse steg jag upp och nu ska jag lägga mig och sova, godnatt." Så jävla rolig läsning är det ju inte. Jag önskar att jag kunde skriva alla roliga konversationer som jag och nina har för det är så hysteriskt roligt att man typ bryter magen men ni skulle tro att jag var helt knäpp för egentligen är det inte så roligt. Våra fantasifigurer skulle ni inte tycka om heller. Man måste vara galen för att förstå innebörden av konversationerna men ni kanske också är galna?

Kommentarer
Postat av: Magdalena

ja de syns! :) du måste typ uppdatera sidan eller vare är för att de ska synas för dej, tog ett tag innan jag listade ut de ;) haha, hur är lovet för dej då? =) känns som de va as längesen vi sågs :/

2007-12-29 @ 17:45:48
URL: http://[email protected]
Postat av: lemi-leman

våra figurer rockar alla. vars har du tagit vägen egentligen? tänkte ringa till dig today men vågade inte, lek!
hör av dig, jag har tråkigare än dödeeeeen

2007-12-29 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0