Taggar nyår!

Nu taggar jag nyår som tusan! det kommer att bli så grymt najs! Har varit och kikat på den blivande badtunnan ikväll och jag tvivlar inte en sekund på att den kommer att bli fin! Imorgon ska vi upp med duken som vi ska projektera wii på också. Planen är att jag ska upp klockan 10.00 och sedan skynda mig till Nina, vi ska gå på mellandagsrean och shoppa loss, jag längtar!
Hittills har jag fyndat på Veromoda och MQ, på MQ hade dom satt ner en sjuuukt snygg tröja från 399:- till 99:- Jag kunde bara inte låta bli, förmodligen så ska jag ha den på nyår till ett par snygga jeans, måste springa runt på stan och se om jag hittar några fina som kanske inte har ett så uppkäftigt högt pris. Jag måste bara hitta ett par svarta med små fickor med knapp, alltså.. hm. vet inte hur jag ska förklara, någon gång ska ni få se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0