Taggar England!

Satt och läste en jättemysig blogg om en sheltie, tjejen som skriver har en jättebra kamera och hon har lagt upp väldigt inspirerande bilder... jag vill ha en ny kamera, en systemkamera tack.

Nu längtar jag till england som aldrig förr, snälla kan det bli sommar snart?!

image250



A bad english translation


I was reading a wonderful blog about a woman with her sheltie, the woman that is writing has a very good camera and she shows her pictures in the blog. It gets me very inspired and I want a camera as good ad her's.
Give me a new camera, thank u.

Im very exited about england, and i want the summer here right now.

Kommentarer
Postat av: Clara

Vad roligt! Det borde ni verkligen göra, de är jättehärliga! Med skällningen är det väldig olika, vanligtvis så brukar dom inte göra mycket ljud ifrån sig när dom är hemmastadda, dom är inte så överdrivet sociala mot främlingar. Men en av våra hundar brukar skälla ganska mycket, medans en är helt tyst. :P Hoppas det var till nån hjälp !

2007-12-19 @ 22:58:36
URL: http://Bergenstrahle.blogg.se
Postat av: Rebecca

Alla gröna växter och tätheten mellan palmerna liknar fortfarande inte sitt rätta jag. Men det är på gång! Titta på mina bilder som jag tog i november så ser du att paradiset fortfarnde finns.

Jag åker den 21a januari!

2007-12-20 @ 17:33:21
URL: http://rebeccaas.blogg.se
Postat av: Clara

Ja då! Det är bara och träna, de är mycket lättlärda! :) Lycka till!

2007-12-21 @ 13:35:34
URL: http://Bergenstrahle.blogg.se
Postat av: lurman

Darling, I'm just adoooooring your fabulous english right now. I sure hope you'll play with life.

2007-12-23 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0