Sprutnarkoman

Jag kollade mig i spegeln igår och insåg att jag hade fetaste blåmärket i armvecket! Vad beror detta på?

Nej, jag är inte sprutnarkoman. Nej, jag har inte slagit mig själv hårt i armvecket. Det beror på min heroiska nålinsats i onsdags! Egentligen skulle jag vilja visa alla men då tror ni jag är knäpp. Jag har aldrig känt mig såhär stolt över ett blåmärke sedan jag och Nina ramlade med moppen!

image231

Jag vill att ni allihop ska ta tillfället i akt och skratta så mycket ni bara kan för det gör jag. Vi ramlade i ett rödljus mitt inne i stan, nästan stillastående men vi gled som bara den. Jag fick typ hela moppen över mig men Nina den lilla räkan fick inte ens ett litet litet blåmärke. NJUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0