Predikanten av Camilla Läckberg

Folk har kommenterat mitt adventsinlägg och mahaha jag har visst datumen fel inställt på datorn :O så jag får väl skriva om inlägget imorgon ;)

Jag har legat och tittat på predikanten idag, är sjuk så då får man göra det :)
Den var faktiskt MYCKET bättre än Isprinsessan. När jag läste predikanten så hade jag svårt att placera alla människor till vilken familj de tillhörde och vem som var pappa till vem, det var först dom 20 sista sidorna jag förstod vem som var vem men i filmen förstod man mycket bättre och det var inte filmat på samma vis som isprinsessan och jag tror att det var det som gjorde att jag tyckte bättre om den här.

Rollerna har jag misstolkat ganska snett tror jag. Erika Falck trodde jag skulle vara skitsnygg, ung, smart, framåt osv. men ack så fel man kan ha. I filmen är hon raka motsatsen till allt. Samma sak med Patrik Hedström, i boken framställs han som mycket snyggare än martin molin, smart, smidig osv. men icket. Martin Molin framställs i boken som rödhårig, ganska stor tror jag och har otur med tjejerna eftersom hans utseende inte är det vackraste men han var tamigfan den snyggaste i hela filmen!

Martin Molin spelades utav Jonas Karlström

image234

Kommentarer
Postat av: Linda

svar: Ja det blir spa- och hudterapeututbildning:) Superspännande! Vad är du/har du tänkt att bli?

2007-12-01 @ 19:03:28
URL: http://dailyluxury.blogg.se
Postat av: lekmaninnan

ah villen babe!

2007-12-04 @ 06:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0