Ny dag, nya andetag

En ny dag full med saker att göra. Jag har hört att lov är till för att vila upp sig och ta det lugnt men jag känner inte riktigt att det stämmer just nu. Hur som helst så vaknade jag av att jag låg ensam i sängen, älskling var borta! :O
Jag skyndade mig upp för att kika var han tagit vägen men hittade inte honom någonstans, frågade mamma var han var och hon sa att han hade åkt in till stan.. Så nu sitter jag här framför datorn och städar om vartannat till Aftoman - Because I got High.mp3 och Hardcore Vibes.mp3, det fungerar rätt bra kan jag lova er! :)

Nu ska jag ta bort det sista av mina kläder som ligger och smyckar min soffa, sedan ska jag plocka fram dammsugaren och skurmoppen.

image277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0