Julklapparna

Nu har jag äntligen fått slappna av lite. Ikväll har jag alltså varit hos kusinerna på mammas sida. Det var dom, deras föräldrar, mormor och hennes syster och hela våran familj. Min äldsta kusin har två st chihuahua, Leia och Winter. Vi tog med Troja och det fungerade rätt bra faktiskt. Det var första gången jag var i deras nya hus och det var grrrrrymt! aldrig upplevt läckrare arkitektur. En mysig kväll med mycket julklappar.

♦ Digitalkamera Sony cyber-shot DSC-W35
♦ Extraminne till kameran
♦ Plånbok från släkten i USA
♦ 2 bäddset
♦ En matta att ha nedanför sängen
♦ Pilatesmatta
♦ Vantar
♦ Leggings
♦ 2 nya silverskedar till min underbara samling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0