God jul Sverige!

God jul på er alla :) Nu är det julafton, dagen som världen väntat på. Jag skickade ett sms till england och önskade en god jul. Phil skrattade och sa att jag var knäpp, julafton är ju imorgon. Tänkte inte på att dom firar den 25 december.

Imorse fick jag nya högtalare till datorn av älskling - Logitech X-230, dom funkar grymt bra, tro mig!
Invigde dessa med Galaxee - Lullaby.mp3 och jag kunde inte ha gjort ett bättre val!

Vi har precis kommit hem från mina kusiner där vi har ätit jullunch, gott vare! Nu ska vi bara fixa till oss ytterligare och sedan drar vi iväg till mina andra kusiner där vi ska spendera kvällen i deras nybyggda villa. Jag hoppas att jag får något fint, sedan undrar jag också ifall mormor är där. det hoppas jag för att hon ska få en fotlänk av mig som hon har tjatat om sedan början av sommaren. Nae, nu ska jag gå och fixa till håret lite!

God jul!

image251

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0