Glöggfest

Åhnej, nu är jag sjuk igen. Jag hatar att ha ont i halsen, skit också.. Igår bakade jag ju lussebullar, dom blev jättegoda, på första plåten blev dom lite brända under men inte alls mycket, andra plåten blev perfekt! Nu är jag superhungrig, mamma står och ska göra mannagrynsgröt, det tycker jag om :)

Ikväll kommer nog Jocke och Pia hit, det blir trevligt som vanligt hoppas jag :) jag ska göra någon cool efterätt och vi ska glögga hela kvällen, jag älskar glögg men mamma säger att jag inte får dricka det för min mage :(

image230

Kommentarer
Postat av: S

Här är en till som inte gillar att ha ont i halsen. Eller att må dåligt överhuvudtaget är inge skoj!! :( Ha det bra

2007-12-01 @ 10:44:44
URL: http://suneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0