Förbereda inför nyår!

Nu börjar jag känna att det snart är ett nytt år! Pappa och Johan är på snicken och hjälper Jocke att bygga färdigt badtunnan, mamma står och förbereder maten inför imorgon. Jag går runt och småplockar på mitt rum och åkern på baksidan är rosa.

Vi blir väldigt många imorgon kan jag lova er gott folk!
Mamma, pappa, anton, peder, jag, johan, jonte, bea, pia, jocke, joel, pias brorsa peder, amanda, hennes kompis jenny, ulf, eva, janne, monica, johan och daniel.

Ett jäkla ståhej med andra ord. Det kommer att bli jättetrevligt tror jag! Hade hoppats att jonte och bea kunde komma förbi ikväll, det hade varit väldigt trevligt men johan är så seg med det han gör att han förmodligen inte ens ringt och hört om dom vill komma.

Älsklingen har lyst upp hela åkern med sina leksaker.

image274

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man gör en header så stor som man vill ha den sedan får man ändra där man lägger in länken på wight och high eller nått sånt :P

Gå in på designadinblogg.blogg.se där får man mkt hjälp :D

2007-12-30 @ 22:39:43
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0