Mikrofonkåt

Eftersom att det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen (förutom igår då) så sa jag berätta att jag har kört pulverdiet i två veckor för att tömma kroppen på vätska som samlats och även för att få bort lite av mitt sötsug som höll på att ta över mitt liv för 2 veckor sedan. Det går över mina förväntningar! Jag tror att jag kör till på söndag, det klarar jag! Det känns även roligt att kanske få en lite slankare kropp, gäller bara att hålla efter den nu på gymmet ;)

Jobbar kväll i veckan, dessutom är det min helg, betyder att det blir en lång vecka, känns lite tungt då jag känner att jag börjar dra på mig en förkylning.. Äh, jag ska inte klaga. Nu ska jag jobba gärnet till den 10e! :D

http://open.spotify.com/track/6QCsf5lMsVBDNHADT6h6I3

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0