packa packa

Idag har jag börjat packa ihop lite kläder ur garderoben som jag ändå inte använt på några månader, har slängt vissa saker som jag egentligen vill ha kvar men inser att det endast tar plats om jag sparar.
Så nu är en flyttlåda med kläder fylld, hade tänkt renbädda i sängen idag och sedan packa ner alla sänglinnen och handdukar, måste spara några men vi har så mycket att man gott kan förbereda.

Idag har jag också ggjort rent spisen så attt det inte är så mycket ingrodd skit kring plattorna den dagen vi ska städa ur. Funderar också på ifall jag ska dra fram hela spisen och göra rent bakom den.

Även alla mina smycken och krämer som jag inte använt på ett tag har fått åka ner i en låda, känns skönt att få undan lite grejer och börja packa i tid istället för att stressa ihjäl sig 2 dagar innan det bär av.

Märks det att jag är sugen på att flytta?


Kommentarer
Postat av: maah

jag blir så rörd när jag läser hur företagsam du är lilla gumman!!! lemis lek

2009-11-08 @ 00:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0