nytt liv, nya skor?

Idag har jag varit på vårdcentralen för att kolla mitt blodtryck och lite annat, det ser inte jättebra ut, ska höra med läkaren på tisdag nästa vecka om jag kan få göra några prover för att verkligen vara säker på att allt står rätt till :) ikväll har jag tagit mig i kragen och gått på core, det var sköööönt!
Har även varit och köpt frukt, början på nya livet eller? Ja, kanske om jag erkänner att jag proppat i mig massa vitaminer och järntabletter, för att inte tala om silican jag sköljde ner allt med! 

Har pluggat lite på psykologin också ikväll men jag måste nästan få tag på psykologiboken för att kunna göra klart uppgiften :)



Det finns alldeles för mycket fina skor men alldeles för lite pengar..



Måste sova nu, godnatt!
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0