fondtapet

I vardagsrummet kommer vi att ha en matsalsdel parallellt med en kortsida, har planer på att sätta en fondtapet där och jag håller på att kolla runt lite på vad det finns för olika alternativ och det första jag hittade var fab!

Jag googlade tapet och fick upp rustas hemsida, tänkte att där har dom ju helt okej fondtapeter för ett överkomligt pris, det första jag hittade var den här fototapeten! har kollat måtten och det STÄMMER! det blir 6 cm över av tapeten ;D



En annan jag hittade var den här:



Ska vi inte ha en fototapet utan bara en vanlig så hittade jag dessa:






Kommentarer
Postat av: läkän. alltså leken. luring

jag dör av avundsjuka över att du har en man som går med på fina tapeter och fin inredning!!!

2009-11-24 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0