dream

Inatt drömde jag en konstig dröm. jag hade blivit tagen av polisen och medans jag väntade på att de skulle komma och hämta mig så hade pappa en överraskning som han skulle ge mig, det var en svart lyckstolpe. precis en sådan som jag visat bild på tidigare i min drömhall. fast den var på riktigt, inte bara en väggdekoration.

Sedan hände det självklart 100 andra saker men det som var konstigt var att jag drömde om lyckstolpen! ;p

Idag ska jag göra klart matten, har endast substitutionsmetoden och additionsmetoden kvar nu sedan är det dags för prov. om jag bara blir klar med diagnosen och övningarna ikväll så kan jag kanske till och med göra prov imorgon, det vore ju fantastiskt! :)

Dessutom ska jag åka och köpa mig ett par träningsbyxor, nu är det dags att ta tag i livet.

• Matten
• Psykologiuppgiften
• Naturkunskapsuppgiften
• Träningen
• Packningen inför flytten
• Jobba
• Spara pengar till London
• Äta nyttigare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0