dagens bravader

Jamen jamen!

Då har jag och Johan varit i nya lägenheten, det känns faktiskt riktigt bra men det kommer att bli ett projekt kan jag säga! alla rum måste spacklas, slipas och tapetseras om, taken i alla rum ska målas och dekorplasten ska dit innan vi börjar stöka på diskbänken. Imorgon eftermiddag ska jag dit och fixa&dona, då ska jag passa på att ta lite bilder (:

Planerna för imorgon ser ut som så att klockan 07.00 ska jag börja jobba efter det ska pappa komma och hämta mig, vi åker till lägenheten och går ut med Java, hon får vara kvar i lägenheten medans vi åker ner på stan och käkar lunch för att sedan åka och vaccinera oss mot svinis.
Jag som sa att jag inte skulle göra det, tji fick jag när pappa drog en harang om hur dödligt det kunde vara om jag inte tog den och att jag förtjänar ett friskt liv osvosvosvosv. då var jag körd.

Efter det lär det ju vara så att jag tar bussen hem och går ut på en långprom med Java för att sedan laga mat till johan och åka till nya lägenheten för lite pill med kakel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0