vitrinskåpet kommer ikväll :)

imorse var det upp klockan 07.00 som gällde, jag och Java busade i 40 minuter sedan slocknade vi båda framför tvn. vi sov till 11. då var det dags för en promenad, hennes andra riktiga promenad här hos oss. det gick superbra och hon är så duktig, bryr sig inte om folk som cyklar förbi utan luktar bara på stenar och brunnar :)

Nu ligger hon och sover. jag har börjat laga lite mat, det blir tortillini, GOTT. Ikväll ska jag jobba...

när vi var och hämtade java så beställde vi ett superstort vitrinskåp från ikea, det är serien BESTÅ, samma som vi har på tvmöbeln, den kommer ikväll så johan ska roa sig med att bygga ihop den. vi får väl se om den står där den ska när jag kommer hem ikväll ;d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0