shoppingdag

Nu har det varit torrt på bloggfronten igen, tappar suget då och då. Man måste som känns för att lätta på sitt hjärta men just nu är mitt hjärta väldigt lätt :) Jag och Java är hemma på dagarna och Johan arbetar.

De senaste dagarna har jag nästan blivit tokig här hemma, så igår åkte jag och Java in till stan för att vara med Johanna och Solo. Det var väldigt roligt att hundarna fick leka lite, det börjar märkas att Java kanske är lite understimulerad, eller ja, inte riktigt understimulerad men hon behöver hundbus och inte bara kontaktträning, mys, mattebus och långa promenader. Så det var verkligen kul att se att hon och Solo kunde busa på i parken.

Igår var jag också och klippte mig, nu har jag lugg igen :) Efter det följde Nina med mig hem för att färga mitt hår, det blev SJUKT bra! jag är jättenöjd, känns väldigt rockigt men ändå sött. Kan inte bestämma mig :) verkligen jättenöjd iaf, frisören jag hade var otroligt bra, ska gå till henne nästa gång också! :D

Idag har jag och Nina varit och shoppat medan Java har varit på Johans kontor och charmat kollegorna.
För mig blev det denimleggings med fickor och dragkedjor längst ner vid fötterna, en basictop i en diskret lila färg, en vit tunika med knäppning framtill och en lila stickad tjocktröja med stor krage.
Nina köpte en grön långärmad T-shirt och en stickad tröja med stor krage, en grå basictop, ett linne och underkläder.



väl kämpat vännen!

Nu ska jag och Johan gå ut på promenad med våran lilla.



Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0