Java och Dammsugaren!

Idag känns det inte som att jag har gjort något men jag har faktiskt varit ute med Java på en långpromenad. hon vaknade 12.45 och hade sovit sedan 08.30, helt otroligt!

Dessutom har jag letat en sladd till datorn på förmiddagen som jag hittade efter en timme ungefär, jag har även hunnit sätta ihop sista delarna av vitrinskåpet, det enda som saknas är en dörr uppe i hörnet men den får johan sätta dit ikväll. Jag har också börjat ställa in glas och skålar, undrar vad johan kommer att säga när han kommer hem! :p

Just det! Jag har även introducerat Java för Dammsugaren!
Det gick bra, hon var lite rädd först men jag lät den bara ligga på golvet och gå medan jag gick omkring och gjorde andra saker till sist la hon sig bara ner och tittade på den :) DUKTIG TJEJ!



Mys hos morbror Anton! :)

puss ♥

Kommentarer
Postat av: saralovisa

shit vad stor han är!!!



Jamen han ä'r ju tillsammans med Karin som gick i min klass på gymnasiet you know :)

Hur är livet annars gorumpa? :)

2009-08-13 @ 14:32:24
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0