You go girl.

Jag fattar inte att jag sitter här och läser vad Kenza och Stina-Lee skriver till varandra, det är så jävla fjantigt.
Att kenza håller på och fjaskar sig om vad stina-lee har för åsikter gör mig bara trött.
Man kan inte tycka om alla här i världen, står på stina-lees sida alltså.
Det är klart att tjejen får säga vad hon tycker, är det inte det bloggandet handlar om? att få dela sina åsikter?
Kenza skriver att hon förstår Stina hit och förstår Stina dit men i en senare kommentar skriver hon
"Dessutom är jag snyggare än dig" eller något liknande.
Ska hon alltid ha sista ordet, jag förstår inte!? snacka om att söka efter bråk?

Nej, Stina-Lee, din blogg är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0