telefonterror

Alltså det finns en tjej som ringer hit hela tiden, det gör mig galen
Hon presenterar sig aldrig men kan ringa flera gånger per kväll.
Då menar jag inte två eller tre gånger utan jag pratar om 10-15 gånger/ kväll.
Jag har förstått att hon har varit här några gånger för att vara med min lillebrors kompis men jag har fortfarande inget ansikte på tjejen.
Hon pratar med en väldigt svag röst, nästan så jag vill skrika åt henne för att samtalen inte ska bli så pluttinuttiga men hejdar mig när jag inser att då kanske hon går sönder.

Ibland säger hon inte ens hejdå utan bara: "okej." sedan lägger hon på. Varför gör hon så? Gillar hon inte mig? Tycker hon att jag har en röst som får hennes hjärna att skaka? pratar jag för högt för henne?

nästa gång hon ringer ska jag viska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0