sweet sweet memories

Idag har varit en rätt bra dag, trotts mitt hetsiga humör imorse så slutade dagen toppen.

Jag älskar att åka på fobiträningen, Kerstin är underbar. Har aldrig träffat en människa som är så rak. Jag var så arg, ledsen och frustrerad när jag kom dit att hon fick sticka mig med nålen hur hårt hon än ville, hur många gånger som helst, det gick bra. Mina fingrar blödde som aldrig förr och det kändes som att jag gått ner flera kilo, jag svävade därifrån, lycklig.

Skolan var okej, det märks att Marie har börjat ta sina piller, hon är mycket gladare nu, det är skönt!

Nina Säfsten är den bästa människan på jorden, tack snälla för kvällen, jag behövde en kladdkaka och massa skitsnack. Nu tycker jag att vi ska ta och tagga england för kung och fosterland ;)

image76

Jag älskar dig Johan Asplund och jag vill inget annat än att vara med dig. Jag vet att jag beter mig dåligt och är otacksam men jag menar inget illa. Jag ska försöka tänka mer på vad jag säger och gör för utan dig skulle min värld rasa samman. Det är dig jag vill leva med, alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0