Skratta eller gråta?

Då var det bokat, den 24 Juni bär det av! Jag längtar så sjukligt mycket!
Nu har vi suttit och pratat i ungefär en timme, det är bestämt nu.
Vi åker Nina, förståru? Vi ska till england!

Sedan har det hänt en tråkig sak, min hamster ligger för döden.
Han rör på sig ibland, ytterst sällan...... Jag blir frustrerad för jag vet inte om han
vill att jag ska plocka upp honom och hålla honom i handen
eller om jag bara ska låta honom vara.
Någon som vet vad man ska göra?
Jag har fyllt på matskålen med lite mat och vattenskålen är det nytt vatten i.
Jag vet inte om det är att han har druckit dåligt på senaste tiden för han välter alltid ut vattenskålen så allt vatten rinner ut, det är inte alltid man ser det så han kan få nytt på en gång.
Nu har han iaf mat och vatten så jag märker väl om det försvinner mat eller så.. Nu ligger han hupkurad mitt i buren, i vanliga fall när han sover så ligger han i ett hörn bland massa hö och spån. jag är orolig!
Hjälp mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0