Silver sand

Nu har jag äntligen skrivit klart mitt engelska CV, det är ju hur svårt som helst..
Snart ska jag göra klart mitt application letter, hur kul blir det då?! inge kul alls!

Jag känner mig jättetrött ikväll. Jag gick och la mig i vettig tid igår tycker jag men trotts det så låg jag och vred på mig till klockan 02.00, jag var så förtvivlad över håret och jag visste inte hur jag skulle göra med det. Jag fick gå upp två gånger och försäkra mig om att det gick att lösa på något vis, sedan kunde jag sova. Efter det vaknade jag klockan fyra av att jag drömde värsta mardrömmen. Min katt stod bakom dörren och fräste som fan, han hade tänkt döda mig och Nina. otäckt!

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0