Silica Orginal?

Nu har jag äntligen gjort klart arbetet, det har tagit mig många timmar men jag har också hunnit kolla om praktikplats, ring och boka massören, tittat på FNL och Heroes.
Nu hade jag tänkt fara till Johan så jag inte missar myggan och fråga Olle.
Nicklas och Johanna kommer kanske förbi också! Jag har saknat dom sjukt mycket!

Imorgon ska jag vara med nina, vi ska plugga och sånt, det blir bra :)
Dessutom ska jag också ner på stan en snabbis och kolla hur mycket en flaska Silica Orginal kostar,
jag tror att jag behöver det, håret växer massor och naglarna blir långa och tåliga. Det fyller ut mina största problem just nu ^^

På lovet hoppas jag att jag och min älskade vän på andra sidan diket ska pallra våra feta rumpor till willys, köpa godis och sedan dra till skellefteå, vi kanske hinner med Xboxlan också ;)

Nej, nu ska jag klä på mig och åka in till stan.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0