Primark

Nina verkar inte vilja svara på mitt sms så jag får väl börja färga håret, sedan ska jag och mamma på teg och köpa socker, sedan ska jag nog baka :)
har hon inte ringt innan dess så går jag ut och går själv. Jag ska desstuom köra lite pilates tror jag :)

Har suttit och kikat på priserna i England, det är ungefär som i Sverige. K säger att Primark är bra, har sökt på nätet efter typ priser och utbud där men hittar inget så jag har kollat på reveiws och allt tyder på sjukt låga priser, snygga kläder osv. Sedan blev jag ju då tvungen att kika var någonstans i England det finns Primark, närmsta från Bournemouth är nog Poole.. Får kolla lite närmare på det senare :)
Nu taggar vi England!

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0