Peter Jihde, rolig? Nej..

Jag tycker verkligen om Evelina men jag tror att hon eller Gathania åker. Btw, vad är det för namn? jag kan inte ens uttala det, vet dessutom inte ens om det stavas sådär. Ut med henne, hon kan inte showa, hon ser ut som om hon ska somna vilken sekund som helst. Jag tycker om Evelina jättemycket, hon är hur snygg som helst och har skithärlig röst men vad hände ikväll? Hon valde en skitbra låt men rösten svek tyvärr. Synd.

Sedan måste jag också få påpeka Peter Jihdes humor, vad är fel? Han är sjukt krånlig och ingen förstår vad han pratar om, han ställer väldigt udda frågor och är inte alls fyndig. Vad menades med det konstiga klippet innan pausen som han visade när han fick en jävla nalle?! jag fattar ingenting.
Jag tycker att han borde ha stannat inom sporten.
Ge mig Gynning och Berg

image78

Jag vill plocka varje litet sketet skäggstrå på Jihde med pincett.
Jag vill måla ansikten på hans tänder.
Dessutom skulle jag känna mig väldigt lättad om jag fick skriva Lustig i hans panna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0