nyklippt

Nu är jag nyklippt, det blev jättefint! Jag är verkligen helnöjd! Frisören var jätteförstående och trevlig så hon förstod vad jag menade och klippte som jag själv ville :)

Ikväll hade jag tänkt sätta mig ner och plugga,
få bort allt som ska göras så jag slipper gå runt och vara stressad.

Det har inte gått så bra att söka jobb kan jag lova.. Jag vet inte riktigt vart man ska gå för det är ju inte precis så att ställena jag går till har sökt mig. NK kanske?
Inspiration var då inte intresserad och mannen som var personalansvarig hade så utåtstående ögon att jag trodde att de skulle ploppa ut precis vilket ögonblick som helst! jag ville nästan peta på dom och se om kröp tillbaks in i sitt lilla bo.

Nej, nu blir det plugg.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0