Nya skor!

Idag har jag och K varit på stan, jag har skjutit hela veckan på att byta skorna jag köpte för några veckor sedan men hon hade också ett par skor att byta idag så vi kilade ner på skopunkten. Jag hittade ett par jättefina röda skor med kilklack som jag köpte och karin köpte ett par bruna, skitsnygga!
Men jag kom på att jag inte kunde ha min gröna väska till mina nya röda skor så det blev en ny väska också, har lite ångest för att jag springer och impulsköper massa saker just nu fast jag vet att jag borde spara varenda litet öre.

På måndag ska jag söka jobb, jag måste verkligen ta tag i detta nu. Jag tror att jag ska gå på inspiration och fråga eftersom jag har gjort praktik på Cervera och trivdes jättebra + att det är enklare att ta sig till stan än till strömpilen under vintern och så.
Sedan måste jag gå och fråga någonstans om min APU.. jag har ingen aning var jag ska göra min praktik, blöööh!

Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Tack så grymt mycket för hjälpen med Urlgrejen till Videoklippet!

Väldigt fin blogg har du dessutom!

2007-10-19 @ 23:14:33
URL: http://whogivesafckanyway.blogg.se
Postat av: ida

Så farligt kronglig var den inte. :)

Man tackar, det är jag och några kompisar som har startat den på grund av att vi hörde mycket onödiga saker i skolan, onödigt men roligt! :)

2007-10-19 @ 23:49:11
URL: http://whogivesafckanyway.blogg.se
Postat av: ida

Haha ja, det är faktiskt jätte roligt!
Det blir roligare när man är flera som bloggar också. Det skrivs ju lite mera. Om man preis som flera styken av oss inte har så mycket tid så blir det ju perfekt att vara fler.

Om ni startar en blogg så får du skicka länken, roligt att läsa! :)

2007-10-19 @ 23:54:37
URL: http://whogivesafckanyway.blogg.se
Postat av: ida

Ja, va roligt.

haha våran klass är rätt klockren den med, synd att vi ska splittras till sommaren om du förstår vad jag menar..

2007-10-20 @ 00:14:16
URL: http://whogivesafckanyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0