ikväll hatar jag TBS.

Jag blir så arg på Jon, varför kan han inte bara fixa ett nytt jävla batteri till datorn för?! orka prata med dell och hålla på, Raja kan väl betala nya batterier till hela skolan, han verkar ju skita pengar. Han kan ju sälja sin jävla stugby i lövånger och köpa nya batterier så man kan använda datorerna istället.
Så fort jag rör i datorn, om jag ska flytta den lite så dör den, det är så sjuuukt drygt.
ibland behöver jag inte ens röra mig, dessutom är sladden glapp .
dom kunde väl ha köpt datorer som har batterier som håller längre än ett år iaf?

Imorgon vill jag powerstrika med Nina, jag undrar bara när Johan vaknar.
Det var längesedan jag tränade nu och jag saknar det så galet mycket, jag vill ha tillbaka energin!
Skolan hade lovat oss ett gym men vad fan hände?! Var är det där jävla gymmet?!

ikväll hatar jag TBS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0