Håret är borta!

Hårfärgningen blev bra men sedan skulle jag klippa igenom det med en effileringssax för att få bort lite av allt det slitna i topparna så jag klippte uppe vid öronen ungefär. Problemet var bara att piggarna på saxjäveln som jag precis köpt satt jävligt nära varandra så nu har jag nästan inge hår kvar. kul.

Jag vet inte vad jag ska göra, jag bara gråter för jag har verkligen sparat och sparat men det blir aldrig längre... nu hade det ändå blivit så pass långt att jag kunde göra något med det............
Mamma säger att jag borde gå till en frisör som kan göra något snyggt men det enda jag vill ha är ju långt fint. inge jävla page, jag passar inte i det och jag vill inte ha det så. jag vill ha bara vanligt. långt fint.

inte ens om man sätter upp det i en toffs så blir det fint, bara fult.
döda mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0