Happy birthday

imorgon fyller jag år! jag hoppas verkligen att jag får en ny jacka ^^
sedan hoppas jag också på att mamma ska säga "Johanna, du har pratat så mycket om en språkresa. Det är klart att du ska få fara till England med Nina i sommar! Grattis på födelsedagen gumman!"

Jag och Nina har bakat massor med muffins, men ingen tårta! vi kommer aldrig att hinna med chokladtårtan.. Jag får nog slänga ihop något enkelt imorgon, dessutom måste jag städa mitt rum. Ikväll ska jag renbädda sängen, hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig under ett stooooort fluffigt duntäcke!

Hamstern verkar trivas i sin lilla bubbla, han skriker inte åt mig när jag ska plocka ut honom. Det är ett bra tecken!
nu ska jag gå och hämta rena sängkläder.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0