hamsterjävel

tack snälla älskade karin för att du lyssnade på mig idag!
det kändes verkligen bra att få ur mig en del. ♥

Ikväll har jag suttit och tittat på hamstern när han han sprungit omkring i sin lilla bubbla, han verkar väldigt stressad och jag tror inte att han tycker om det egentligen, jag tror bara att han ser glad ut för att jag ska vara nöjd.
När jag skulle plocka ut honom ur den lilla bubblan så skrek han åt mig, högt!
Det var inget litet hamsterläte, han tog i enda från tårna!
Det lät mer som en griskulting någon råkat trampa på. stackarn
Ska jag vara ärlig så är jag egentligen lite rädd för honom numera, jag tror inte att han blir någon bra farsa..

Jag borde ta itu med allt plugg men jag tror att jag skjuter på det ett tag till. Jag vill hellre baka något gott.
Dessutom fyller jag år på söndag!

Förlåt för igår Robin!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0