Gör väl som alla andra då

Japp, jag följer mönstret, jag gör precis som alla andra.

Hur svarar du i hemtelefonen?
"....Johanna" eller "Hej det är Johanna, vad kan jag ställa till med?"
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
Ringer det mycket till dig? Jadå, det skulle man väl kanske kunna säga.
Ringer du mycket? Ja, det gör jag faktiskt. Tur att jag har Halebop!
Vem ringde du senast? Pappa
Hur mycket pengar har du? alldeles för lite!
Senast kramat och när? Jag kramade johan imorse :)
Antal timmar sömn inatt? hmm... 12 timmar kanske.
Sov du ensam? Nej
Vem sov du hos senast? Men helvette, vad är det med sovfrågorna?! svar på frågan: Johan.
Vem sov hos dig senast? Johan
Vem vet mest om dig? Nina, Johan, Johan
Vem vet du mest om? Nina, Johan
Vad ser du fram emot? Språkresan, Höstlovet och när det är dags att plocka fram brädan!
Vad vill du ha just nu? Massage, en puss och en bamsekram.
Vem längtar du mest efter? Hmmm.. svår fråga det där.
Vem hånar du? Modebloggare
Vem vill du helst slippa? Modebloggare
Vem stör du dig på? Modebloggare
Vem vill du sova bredvid inatt? Johan
Vilken buss åker du oftast? 126
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Ja, för fan!
Har du varit kär? Aaaabsolut.
Är du kär nu? Aah! :)
Är du en bra partner? Ja, det hoppas jag!
Har någon varit otrogen mot dig? Ja
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej
Har du varit otrogen? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag känner inget behov av att ragga men det är klart att man blir raggad på med tanke på mitt utseende, eller INTE.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? njaa, pratar fortfarande, vad menas? Han ligger i soffan och kikar på tv. Jag sitter i fåtöljen och bloggar?
Vad åt du senast? Kebabpizza från Robertos!
Är du polare med grannarna? Ja, oja. Men hon den där Nina, det är något konstigt med henne. Hon tjuvkikar alltid på mig genom köksfönstret. Hon skrämmer mig.
Har du varit på ett party? Jajjamen
Har du varit utomlands? Ah, Spanien, Ryssland, Danmark, Thailand, Italien, Kroatien osv.
Var är dina syskon just nu? Lillebror ligger på mattan och myser med hunden
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov?
Vad är det första du gör på morgonen? Gnuggar mig i ögonen.
Vad ska du göra efter det här? Kolla vad Robin skriver på msn.

Kommentarer
Postat av: La Nina

Hahahaha, puss på tjejen på andra sidan diket!

2007-10-17 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0