Försovit mig igen!

Jaha, då har jag försovit mig igen..... Jag som lovade alla att jag skulle stiga upp i tid och ta bussen till skolan. Problemet är bara att jag precis har vaknat och bussen går om 15 minuter. Jag ska snart ut med Troja som är ovanligt trött idag, vet inte vad det är med henne, hon orkade inte ens kliva upp från sin jävla säng och hälsa på mig när jag kom in i köket. Vi ska gå en lång promenad och förhoppningsvis stöta ihop med hennes bästa vän, Wilma, en kungspudel som är lika stor som Troja själv! :)

Jag undrar var K är idag.. undrar om hon är på skolan eller om hon också precis vaknat. Kanske borde ringa.
Idag måste nya skor införskaffas och håret ska färgas.. nej, nu måste jag kila!

Ni har tur, jag bjuder inte på dagens outfit idag, inte imorgon och verkligen inte dagarna efter det heller.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0