Förslag på ny frisyr?!

Jag har fortfarande inte accepterat att mitt hår ser som crap! Jag vet inte vad jag ska göra men jag kan fan inte gå runt och ha det såhär... Frågan är om jag ska våga gå till frisören och hoppas att hon säger allt annat än page eller om jag bara ska skita i det, låta det växa och sedan jämna till det eftersom........?

Kan någon ge mig bra förslag på en snygg frisyr som INTE är page? :)

Ikväll har vi ätit hur god mat som helst, ris och kyckling med en god stark sås, hur gott som helst!
Det var skönt att gå en sväng med nina, prata lite om england och sånt, jag hoppas vi får en toppenfamilj.

jag måste bara lägga upp en bild på min favorit ^^

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0