DU kan vara antik!

ÅH, antiken? ser det ut som att jag bryr mig? NEJ!



3) Antiken lever vidare än idag på många sätt. Ge tre exempel på hur.
Svar: Ja, antiken lever vidare än idag. Det beror på att det är DU som är antiken.



Alltså varför i hela världen ska jag sitta och göra det här provet seriöst när hon kallar mig "lilla gumman, kära vän"
, jag är inte hennes lilla gumma och deffinitivt inte hennes kära vän! fyfan för henne.

Varför ska jag kunna veta varför antiken lever vidare idag? om 1miljon år så kommer jag också att vara antik så det spelar väl ingen roll. jag hatar Svenska B, hade vi haft Marie så hade jag älskat det.

image110

Detta är en staty av Homeros, en väldigt intressant gammal gubbe, han var en riktig lustigkurre har jag hört. Dessutom så har han inga ögon. Jag skulle vilja säga att han ser ut som Davy Jones på något vis, det är något med skägget! jag skulle vilja snurra det mellan mina fingrar.

Kommentarer
Postat av: FIA

Homeros är min farfars farfars morfars mormors brorsson. Så snacka inte skit om han!

2007-11-01 @ 17:44:02
URL: http://FISAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0