Dream, dream, dream

Inatt har jag sovit så sjukt dåligt. Vände och vred på mig tills klockan var 03.00 då först somnade jag.
Min rygg gjorde ont, nacken gjorde ont, det blev varmt under täcket av allt vridande och jag var hungrig.

Jag drömde att Nina och jag åkte med Johan till Maggan på västersia för att se hur hon mådde haha och hon stod ute i värmen (för det var sommar) med vinterkläderna på. Vi hälsade och hon kände igen mig. Sedan fick jag syn på sjön, men det var ingen sjö, det var ett jättestort blått, varmt hav med en vit stor strand. Det var deras privata strand!
Då började jag smida planer hur man kunde ta sig dit utan att någon skulle märka. Johan sa att han ville hem och Nina hade stått tyst hela tiden, lekt med lite leksaker men fortfarande helt tyst.
Då åkte vi hem, sedan väckte mamma mig.

image114

Nu ska jag gå och stilla min hunger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0