Don't leave me hangin'

Jag och Nina har lagt ner 4 timmar på att baka en tårta, en chokladkaka och sedan så för några dagar sedan bakade vi två omgångar med muffins. Jag måste nog säga att vi är dom bästa bakarna, jag tycker att vi ska starta en cateringfirma, det hade varit något!

Jag har haft en jättebra födelsedag och är helnöjd, nu ska jag och älsklingen krypa ner i sängen och kanske titta på någon film, vi får se :)

Imorgon är jag ledig så jag känner att det kommer att bli en skön dag, jag tänker INTE kliva upp för tidigt kan jag lova. Jag ska sova så länge jag bara kan, sedan ska jag gå en lååång promenad med Troja i skogen. Köra lite pilates och sedan kanske jag tar bussen in mot stan, enda anledningen varför jag skulle åka in till stan är för att jag vill använda min nya jacka! Jag älskaren! Tack hjärtat!

Nu ska jag se om det finns någon skön film att ladda hem,
kanske något nytt pilatesprogram eller bara någon skön film.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0