Det mest värda inlägget jag någonsin skrivit.

image134

1. Bomull
2. Tops
3. Någon bra duschtvål jag fick för några veckor sedan, har inte provat den men den luktar gott.
4. En hemlig liten present som jag tänkt ge till K
5. 1.50:-
6. Guldig ögonskugga, Nouba
7. Kam
8. Sminkväskan fylld med mascaror, ögonskugga, pennor av alla olika slag, pincett osv.
9. Smyckeskrinet, i översta lådan kan man finna, ringar, armband, halsband osv.
10. I andra lådan kan man finna dyra örhängen i fina dyra askar.
11. Och i den nedersta lådan finner vi alla mina B-örhängen, gina tricot, hm, glitter osv.
12. Min ögonskuggspenselsak
13. En av alla mina tusen hårsnoddar.
14. En gudagåva, min nagelolja!
15. Någon creme från nivea med lite brunt i så att man ser ut som att man har solat en himla massa.
16. Borste, köpt i italen för typ 10:-
17. Lösögonfransar, fråga mig inte varför! Fick dom i en tidning någon gång.
18. Diadem från glitter.
19. Läppglans, riktigt fint.
20. En shinespray som jag fick samtidigt som jag fick tvålen. Den är asbra och luktar GOTT
21. Min älskade hårspray, funkar toppen och luktar GOTT.
22. Clearasil
23. Någon ansiktscreme från nivea som jag fick med någon tidningsprenumeration.
24. Massa ögonskuggor
25. Min kamera
26. Mobiltelefonen
27. Lådan med alla mina parfymer, hårvårdsprodukter och annat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0