Dagens outfit? SUUUG MIN.

Alltså jag klarar inte av allt skit om dagens outfit hit och dagens outfit dit, jag blir galen!
Det är väl lika bra att alla går ut på stan och säger "dagens outfit!" till alla som går förbi så kommer ni att förstå att INGEN bryr sig, alla kläder ni har på en finns överallt på nätet och i fan alla jävla affärer!
jag måste säga att det är helt sjukt hur dålig självinsikt vissa människor har. Visst ni ser väl bra ut på modellbilderna och så men jag tror att vem som helst ser bra ut på en redigerad bild...
Själv tycker jag att jag ser förbannat bra ut utan photoshop men jag lägger inte upp bilder på mig själv varenda jävla dag för att skylta med det, bara töntigt.

Jag tror att Kaki har förstått hela principen.

Kommentarer
Postat av: kaki

Morr, jag ska strejka dagens outfit och gå naken..

2007-10-13 @ 22:26:47
URL: http://kakie.blogg.se
Postat av: Magdalena

de är fan sant, inte fan bryr man sej om vad nån helt okänd har på sej

2007-10-14 @ 00:46:57
URL: http://backsund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0