Alfie?

Nu ska jag gå och köra lite pilates, duscha och sedan krypa ner i sängen och se Alfie eftersom jag missade den igår och sedan ska jag sova :)

image99

Kvällens playlist

Snook - Inga problem.mp3
Chemical Brothers - The Salmon dance.mp3
Ison och Fille - Ge Mig!.mp3
Timbaland - Apologize.mp3
Howie Day - Collide.mp3
Kaiser Chiefs - Ruby.mp3
Robert Kragh - Get Here.mp3
Sidney Samson feat. Lady Bee - Girls.mp3

imorgon har jag mycket att göra, vi har nytt schema så jag måste nog upp tidigt..
måste planera redan ikväll vad jag ska ha på mig så jag vet.
Imorgon är det skola, sedan på lunchen eller något så måste jag skynda mig till LOC och höra om dom kan klippa mig där eller iallafall komma med förslag, har hört att det ska vara bra där ? ;)
Efter det ska jag söka jobb, jag känner mig lite nervös, vet inte riktigt vad jag ska säga och så men det är väl bara att improvisera :)

Jag tror att jag har jättemycket plugg men jag vet inte.. Skolan är sämst på att informera om vad det än är. Dessutom hoppas jag innerligt, för Jon's skull att gymmet öppnar annars så ska han få smaka på sin egen medicin.
Jag måste börga träna igen, jag känner verkligen suget!

Nej, nu måste jag försöka komma i säng!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0