Stora beslut

Vi ska göra om i vårat kök, det har familjen pratat om sedan sommaren.
Varför händer det inget då? Jo, därför att min mamma måste fatta beslut om precis allting och tänka igenom saker i sin takt. Vi började smått sökande efter lite färger i somras, mamma söker fortfarande efter den rätta kulören. Jag har kommit med 120 olika förslag men inget duger för min lilla mor.
Jag måste nog ändå berömma henne lite också för hennes stora insats när det gällde att välja färg på köksluckorna, dom ska vara "Varmgrå", en färg som är lite grön, lite grå och lite vit. Väldigt ljus är den men faktiskt fin. Handtagen till har hon också bestämt. resten då? alla väggar? bänkskivan? inredningen?

Hon tar stora beslut varje dag, dessa måste övervägas noggrant.

image226

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0