Resa med EF? SKRIV

Jag och Nina satt och tittade på uppdrag granskning igår, de pratades om EF's språkresor. Nu känner jag mig orolig för vart vi kommer att hamna, kommer vi ens få hamna i samma familj!? Jag har klickat runt lite i olika forum men hittar bara ett inlägg som jag fick upp blicken för.
En tjej (tror jag) som hamnar i en familj med en mamma på 60 år, en son som fortfarande bor hemma, han är 40 och även han har ett barn.
Toaletten är usel och köket är jätteskabbigt, inga fönster, inga tapeter. Det bodde 4 till EF'are i samma hus och de varnade för barnet som aldrig tvättade sig, luktade bajs och svett. Hon beskriver också sitt sovrum som "ett råtthål".

Detta gör mig väldigt orolig över hur det kommer att bli.
Jag vill inte ha en tråkig upplevelse, jag vill ha den bästa någonsin.

Någon som rest med EF eller känner någon annan som gjort det? SKRIV och berätta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0