Parlinos poesivinnare ;)

Jag känner att bloggandet går i vågor. Vissa dagar har jag absolut ingenting att skriva om och vissa kan jag skriva 10 inlägg på en kväll. Idag är det ju onsdag så jag har varit ledig, otroligt skönt! har tränat lite, lyssnat på grymt hög musik, varit ute på långpromenad med troja osv. Nu har jag suttit och tittat på Mile High och kan inte låta bli att dras med i brittiskan, jag längtar så mycket till resan!

Mamma och pappa är borta över natten så jag är ensam hemma, anton och hans kompis är visserligen hemma men jag vet inte om dessa två underliga ting går under rubriken "människor". Så det är jag och djuren ikväll. Någon som har bra tvtips?

Jag ska passa på att gratulera min älskade pojkvän för priset han vann idag! 2000 gratis sms från parlino och en parlinotomte som han döpt till Inge, Inge Trams.

Såhär löd smset jag fick av Nina:
HAHAHA, JOHAN STÅR PÅ SCEN OCH TAR EMOT ETT POESIPRIS!!!

åh min poesikung ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0