Nybakta Scones

Nu har jag bakat dom där sconesen, dom har 5 minuter kvar i ugnen sedan ska dom stå och svalna lite. Det var rätt lätt att göra faktiskt, hoppas bara att dom blir goda ^^

Jag har suttit och tittat igenom säsong 12 av roomservice på kanal5's webtv och dom är riktigt duktiga, både johnnie och mattias men framförallt inredarna som kommer på alla fyndiga ideér! De gjorde om en lägenhet inredd i furu i typ jämtland eller någonstans. Den blev svart och orange typ, vitt också. Jääävligt snyggt! Jag önskar att dom kunde göra om hela vårat hus! :D det hade varit väldigt trevligt! Dessutom älskar jag den underbara gotländska dialekten!

image222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0